Week 7 en 8 (en aankomst) - Reisverslag uit Mantova, Italië van Arjen Bazuin - WaarBenJij.nu Week 7 en 8 (en aankomst) - Reisverslag uit Mantova, Italië van Arjen Bazuin - WaarBenJij.nu

Week 7 en 8 (en aankomst)

Door: Arjen Bazuin

Blijf op de hoogte en volg Arjen

02 Juli 2015 | Italië, Mantova

Aangekomen en veilig in Nederland!
Me laatste upload was 2 weken geleden dus ik ga nog even terug in de tijd, Na die week gewerkt te hebben waren we donderdag vrij en zijn we een dagje door Mantova gegaan, die zaterdag en zondag stonden in het teken van de motor cross in mantova, dit waren de regionale kampioenschappen en dat was wel erg gaaf om te zien! daarna hebben we gewerkt tot aan vrijdag. vrijdag moesten we onze spullen al inpakken dus daar hadden we een halve dag voor nodig, zaterdag waren we ook vrij en in de avond hadden we een verjaardag van het neefje van marco, dit was bij een soort van speciaal privé zwembad. dit was erg leuk en we hebben weer een paar nieuwe mensen ontmoet. zondag avond hebben we gegeten in een heel lekker restaurant met de familie Orlandelli als afscheid (voor ons en voor Marco die is nu naar Amerika voor 2 weken). Maandag hebben we nog even een ochtendje gewerkt met de gasten van het tuinaanleg bedrijf, daarna met ze geluncht en afscheid genomen. op dinsdag zijn we naar Verona geweest. Dat is echt een prachtige stad! (foto's upload ik later). en op woensdag stond in het teken van ons vertrek, dat is allemaal goed verlopen. En nu ben ik weer lekker in Nederland!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjen

Hallo mijn naam is Arjen Bazuin. Ik ben student op het Lentiz MBO Greenport en ik volg de opleiding business & management. Voor mijn opleiding ga ik op stage naar Italië in de stad Mantova. Door middel van deze blog ga ik jullie op de hoogte brengen van alle dingen die ik mee maak.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 847
Totaal aantal bezoekers 2329

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 01 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: