Week 3. - Reisverslag uit Mantova, Italië van Arjen Bazuin - WaarBenJij.nu Week 3. - Reisverslag uit Mantova, Italië van Arjen Bazuin - WaarBenJij.nu

Week 3.

Door: Arjen Bazuin

Blijf op de hoogte en volg Arjen

25 Mei 2015 | Italië, Mantova

We zitten hier nu bijna een maand en ook de 3e week is fantastisch! Ik begin maar bij vrijdag 15 mei. Die dag zijn we naar de universiteit van Mantova geweest en hebben daar de Nederlandse landscape architect Eric-jan plijster ontmoet. Hij gaf daar een lezing aan studenten en andere geïnteresseerde over zijn werk en hoe het Nederlandse landschap er uit zag. Het was erg interessant, Maar wel lang! Om die dag leuk af te sluiten vloog er nog een duif het lokaal in. Zaterdag werd er gewoon gewerkt en zondag waren we een dag vrij. Die dag zijn we met Marco (mede eigenaar van organizazione Orlandelli) wezen lunchen bij Mantova outlet village. Daarna een beetje winkels kijken maar omdat het een drukke man is hadden we niet veel tijd... De volgende vrije dag (vandaag) zouden we er dus nog een keer heen gaan om effe al die winkels leeg te kopen! Dat verhaal komt later... de rest van de week hebben we gewerkt en op vrijdag zijn we gaan stappen met 2 collega's in Mantova. Een trotse Irish pub was de eerste kroeg die we tegen kwamen en hier was het ook erg gezellig! Iets te gezellig voor mensen die de volgende dag gewoon weer moesten werken... Die zaterdag was nou niet echt een productieve dag... zondag ook gewerkt en in de avond hebben we wat gegeten met Marco, een spathyfillum kweker en ugo (de eigenaar van Valle dei fiori en tevens de vader van Marco). Daar hebben we Milan-torino gekeken (3-0) en hele lekkere risoto gegeten! Dan kom ik bij vandaag! Vandaag zijn we vrij en hebben we eerst effe goed bij geslapen, Daarna zijn we naar het Mantova outlet village gegaan hebben we heel veel kleren gehaald voor een "prikkie" (bedankt stufie!) echt een top stad! Voor de komende week staat op de planning: werken, mijn ouders verwelkomen in het heerlijke Italië (Els Bazuin​ en vaders) En dinsdag 2 juni staat er nog wat leuks op de planning! Maar voor die tijd heb ik denk ik wel weer wat gepost. Het moet wel leuk blijven he... Voor nu: Ciao e saluti!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjen

Hallo mijn naam is Arjen Bazuin. Ik ben student op het Lentiz MBO Greenport en ik volg de opleiding business & management. Voor mijn opleiding ga ik op stage naar Italië in de stad Mantova. Door middel van deze blog ga ik jullie op de hoogte brengen van alle dingen die ik mee maak.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 2331

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 01 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: