week 5 en 6 - Reisverslag uit Mantova, Italië van Arjen Bazuin - WaarBenJij.nu week 5 en 6 - Reisverslag uit Mantova, Italië van Arjen Bazuin - WaarBenJij.nu

week 5 en 6

Door: Arjen bazuin

Blijf op de hoogte en volg Arjen

17 Juni 2015 | Italië, Mantova

Een nieuwe upload. Dit is al effe geleden, en dat komt vooral omdat we het nogal druk hebben... de week met me ouders was fantastisch! Veel zonnen en zwemmen we zijn die week naar het garda meer geweest, we hebben heel lekker gegeten in een klein en heel mooi dorpje dat heet borgetto, we hebben mijn ouders een rondleiding gegeven door mantova, we zijn naar cita della moda gegaan(alweer) en we hebben gerelaxed en de champions league gekeken bij het appartement van me ouders (wat prachtig was!). Die week ging hard en snel voorbij en het was dan ook jammer dat me ouders weer weg gingen. Na dat de auto werd voor gegooid met cadeaus en spullen van het bedrijf zijn mijn ouders vertrokken. Op maandag 8 juni begonnen we met werken tot 12 uur en daarna moesten we ons gauw gaan omkleden voor een lunch en een business meeting bij het andere bedrijf. Dit was erg leuk en Interessant. Om 4 uur waren we weer thuis. Op donderdag stond er een nieuw werkje op ons te wachten. Een groot project bij een prive ziekenhuis in de buurt van Mantova moet rondom het gebouw worden voorzien van mooie bloemen en planten. Dit betekende andere werknemers en buiten werk! Dat hebben we geweten... we zijn nu redelijk bruin (onze armen dan). Dat werk was leuk en de collega's waren aardig. Ze praatte heel de dag over vrouwen die voorbij lopen, die krijgen dan eerst bijna een vleeskeuring en dan gaan ze er net zo lang over discussiëren tot de volgende langs loopt. Erg grappig om mee te maken. Die vrijdag waren we vrij en hebben we eigenlijk niet zo veel gedaan... donderdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond zijn we wel mantova in gegaan om wat te drinken met collega's. De andere dagen tot aan nu hebben we gewoon gewerkt. De op gisteren bij het prive ziekenhuis. En de andere dagen bij Valle dei fiori. nog 2 heerlijke weken genieten in Italië en dan zit het er alweer op... voor nu: ciao!

  • 18 Juni 2015 - 09:40

    Linda:

    Super gaaf om te lezen waar jullie mee bezig zijn.
    Geniet nog maar even mannen.

  • 22 Juni 2015 - 14:48

    Frans:

    Volgens mij hebben jullie het best daarzo. Het is goed uit te houden. Hier worden we helemaal niet bruin. Het weer is compleet ruk. Dus plak er gerust nog een paar weken aan, je zit daar echt beter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjen

Hallo mijn naam is Arjen Bazuin. Ik ben student op het Lentiz MBO Greenport en ik volg de opleiding business & management. Voor mijn opleiding ga ik op stage naar Italië in de stad Mantova. Door middel van deze blog ga ik jullie op de hoogte brengen van alle dingen die ik mee maak.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 2332

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 01 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: